ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΞΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ

.

,

Από τον πολιτιστικό Μαρξισμό στην πολιτική ορθότητα
Η καλλιέργεια στην «Παιδεία» των ελληνοπαίδων, των μεταφυτευθέντων από τις ΗΠΑ σπόρων τής 

«Πολιτικής Ορθότητας».

 

……….Στις 19 Ιουνίου τού 2015, ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης, δήλωσε (μεταξύ άλλων) κατά την διάρκεια εκδηλώσεως με θέμα την «Ομοφοβία», ότι «….ένα βασικό κεφάλαιο στην σχολική εκπαίδευση είναι η ταυτότητα φύλου και ο σεξουαλικός προσανατολισμός.Οφείλουμε να εφαρμόσουμε την αγωγή στην εκπαίδευση πάνω στη διαφορετικότητα, πρέπει να μάθουν τα παιδιά στα σχολεία τής χώρας ότι η διαφορετικότητα είναι πλούτος, και ότι δεν πρέπει να αισθάνονται συστολή και φόβο». Τις δηλώσεις και δεσμεύσεις του ο αναπληρωτής υπουργός έκανε ως καλεσμένος σε εκδήλωση στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια τού «4ου Φεστιβάλ Περηφάνειας» Θεσσαλονίκης.

……….Το υπουργείο τής (α)παιδείας, πιστό στις δεσμεύσεις του, αποφάσισε τον Ιανουάριο τού 2017 να εφαρμόσει την «θεματική εβδομάδα» στα πλαίσια τής οποίας οι εκπαιδευτικοί πρέπει να διακόψουν την μαθησιακή διαδικασία και χωρίς την έγγραφη συγκατάθεση των γονέων να κάνουν βιωματικά εργαστήρια και βιωματικές ασκήσεις πάνω σε θέματα, όπως: “βιολογικό και κοινωνικό φύλο, αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα, «ομοφοβία» και «τρανσφοβία» στην κοινωνία και το σχολείο” και άλλα.

……….Το νοσηρό στην όλη πρωτοβουλία τού υπουργείου, είναι η μεθοδευμένη αποδόμηση η οποία επιχειρείται με την πρόφαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σύμφωνα με τις επιταγές τής Πολιτικής Ορθότητας.

Από τον Πολιτιστικό Μαρξισμό στην Πολιτική Ορθότητα

……….Όλοι ζούμε κάποιους περίεργους όρους οι οποίοι έχουν προστεθεί στο λεξιλόγιό μας εδώ και μία (το ολιγότερο) δεκαετία. Ξαφνικά ανακαλύψαμε ότι υπάρχει «ρατσισμός», ότι ενδεχομένως είμαστε όλοι «ρατσιστές» εσωτερικά, ότι υποφέρουμε κι από ένα «φασιστικό σύνδρομο», ενδεχομένως και αυτό εσωτερικευμένο, ότι ταυτόχρονα είμαστε και «σεξιστές» και βεβαίως «ξενοφοβικοί». Αυτή είναι μία σειρά από λέξεις οι οποίες έρχονται από την Αμερική (ΗΠΑ) κατακτούν την Ευρώπη και τον Κόσμο, μέσα στα πλαίσια αυτού που λέγεται Πολιτική Ορθότητα.

Οι ρίζες τής Πολιτικής Ορθότητας

……….Εκείνοι που προσπαθούν να βρουν τις ρίζες τής «Πολιτικής Ορθότητας», επικεντρώνονται όχι στο κίνημα τού ’60 (1960), αλλά στην Οκτωβριανή Επανάσταση, τον Μπολσεβικισμό και τον Σταλινισμό στην συνέχεια, όπου υπήρχε μία έννοια πολιτικής ορθότητας την οποία αν είχες χάσει ήσουν ρεβιζιονιστής[1] πράκτορας τού διεθνούς ιμπεριαλισμού, αντεπαναστάτης, εχθρός τού προλεταριάτου, οπότε βρισκόσουν με συνοπτικές διαδικασίες μπροστά στην καταδικαστική απόφαση ενός ειδικού δικαστηρίου. Αυτό άλλωστε είχε κατά νου ο Όργουελ όταν έγραψε το «1984».

……….Επειδή όμως ο «Οικονομικός Μαρξισμός» φάνηκε ανεπαρκής στο να συγκινήσει το παγκόσμιο προλεταριάτο, πράγμα το οποίο απέδειξε η εμπλοκή του στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, χρειάστηκε να βρεθεί ένας τρόπος γιά να πληγεί το εποικοδόμημα, δηλαδή τα ήθη και έθιμα, ο παραδοσιακός τρόπος ζωής ενός λαού, έτσι ώστε να αλλάξει αυτές τις συνήθειες και αξίες (μέσα στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η σεξουαλική συμπεριφορά και η δομή τής οικογένειας), γιά να δημιουργηθεί ένας νέος άνθρωπος, ο οποίος θα είναι έτοιμος να πολεμήσει γιά τον σοσιαλισμό, ανεπηρέαστος και πιθανότατα εχθρικός απέναντι στις παραδοσιακές αξίες.

……….Επειδή όμως το προλεταριάτο καθυστερούσε και μερικές φορές αντιδρούσε στο πείραμα τού «πολιτισμικού μαρξισμού», ακολούθησαν κριτικές όπως τού Χέρμπερτ Μαρκούζε και άλλων Εβραίων μαρξιστών διανοούμενων οι οποίοι έφυγαν επί Χίτλερ από την Ευρώπη και πήγαν στην Αμερική, όπου εκεί πλέον έκαναν μία ορισμένη προεργασία πάνω στις «αξίες τής απελευθέρωσης».

……….Αυτή η προεργασία των μαρξιστών διανοουμένων βρήκε τελικά εύφορο έδαφος και ώτα την δεκαετία τού ’60 στους «ακτιβιστές τής ειρήνης, των λουλουδιών και τού φεμινισμού», ο οποίος φεμινισμός ευθείς αμέσως συνδέθηκε με την πολιτική ορθότητα γινόμενος ο βασικός στυλοβάτης της.

……….Στην Ευρώπη η θεωρία τής Πολιτικής Ορθότητας έφτασε πλέον μετά την δεκαετία ’80-’90 και προκάλεσε αυτό που στην Ελλάδα το παρατηρούμε πλέον έντονα ειδικά μετά την ψήφιση τού νόμου περί εχθροπάθειας (τού λεγόμενου αντιρατσιστικού νόμου). Αυτός ο νόμος προστατεύει αυτά ακριβώς που προστατεύει η «Πολιτική Ορθότητα». Την διάκριση εναντίον ανθρώπων, οι οποίοι είναι από άλλη φυλή, έχουν άλλη θρησκεία, και άλλο σεξουαλικό προσανατολισμό.

Οι μετατοπίσεις εννοιών και η χρήση τής Σοφιστικής με στόχο την διαστροφή εννοιών

……….Οι υπέρμαχοι τής Πολιτικής Ορθότητας, τονίζουν επανειλημμένα ότι είναι εναντίον των διακρίσεων. Με αυτόν τον τρόπο και την συνεχή επανάληψη, έχουν επιβάλλει την έννοια «διάκριση» ως «παράλογη διάκριση». Εσκεμμένα δεν προσδιορίζουν ότι είναι εναντίον των παράλογων διακρίσεων, διότι αυτό θα τούς ανάγκαζε να παραδεχθούν ότι υπάρχουν και λογικές διακρίσεις. Δηλαδή διακρίσεις εναντίον προσώπων και καταστάσεων που είναι αρνητικές γιά την υγεία τής κοινωνίας και των ανθρώπων που την απαρτίζουν. Επιμένοντας όμως ότι πρέπει όλοι να είμαστε εναντίον των διακρίσεων γενικώς, φτάσαμε στο να επιβάλλεται να σεβόμαστε όλοι την διαφορετικότητα…                        α  δ   ι  α  κ   ρ  ί  τ  ω  ς . 

……….Καταλήξαμε στις ημέρες μας να έχει εντυπωθεί στο μυαλό ποσοστού τής κοινωνίας το ότι πρέπει να σέβεται και να αποδέχεται το διαφορετικό, επειδή είναι διαφορετικό και όχι επειδή έχει κρίνει ο κάθε άνθρωπος (ανεπηρέαστος από ψυχολογικούς εκβιασμούς και τον φόβο στιγματισμού) ότι είναι πράγματι άξιο σεβασμού.

……….Είναι εντελώς διαφορετικό να σέβεσαι μία κατάσταση ή ομάδα ανθρώπων επειδή είναι άξια/οι σεβασμού και εντελώς διαφορετικό να σέβεσαι μία κατάσταση ή ομάδα ανθρώπων επειδή απλώς είναι διαφορετική/οί.  Διότι με την ίδια λογική που εφαρμόζουν οι υπέρμαχοι τής πολιτικής ορθότητας, θα έπρεπε να σεβόμαστε τον κάθε παρανοϊκό δολοφόνο γιά παράδειγμα, επειδή απλώς είναι διαφορετικός.

……….Διαπιστώνουμε ότι η θεωρία τής αποδόμησης την οποία συστηματικά χρησιμοποιούν, δεν λειτουργεί ομοιόμορφα και δεν έχει λογική συνέπεια. Είναι μία θεωρία η οποία στην ουσία μιλάει γιά την ικανότητα να πιστεύεις σε δύο αντιφατικά πράγματα ταυτοχρόνως.

……….Ο Φρέντρικ Τζέιμσον, πολιτικοκοινωνικός φιλόσοφος τής αριστεράς στην Αμερική, την ονομάζει θετική ερμηνευτική και αρνητική ερμηνευτική. Δηλαδή απέναντι στην ομάδα την οποία θέλουν να αποδομήσουν, ασκούν την αρνητική ερμηνευτική. Στην περίπτωση τής ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗΣ δεν εισακούονται οι διαμαρτυρίες ή τα παράπονά τής κυρίαρχης ομάδας η οποία χάνει τις παραδόσεις της, την γλώσσα της, την ιστορία της.

……….Στον αντίποδα, η ΘΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ χρησιμεύει γιά να βοηθηθούν οι περιθωριακές ομάδες τις οποίες οι «Πολίτικαλι Κορέκτ» χρειάζονται ως συμμάχους, προκειμένου να διεμβολίσουν την κυρίαρχη ομάδα. Έτσι λοιπόν δεν επιτρέπεται να είναι κάποιος περήφανος γιά το δικό του έθνος εφ’ όσον είναι ιδιοκτήτης τού κράτους και τής εθνικής γης. Αντιθέτως στιγματίζεται και χλευάζεται. Εάν όμως έλθουν αλλόφυλοι και αλλόθρησκοι έποικοι, τότε σε αυτούς χρησιμοποιείται η θετική ερμηνευτική και γίνονται ολόκληροι «αγώνες γιά τα ανθρώπινα δικαιώματα» από ακτιβιστικούς οργανισμούς οι οποίοι αφειδώς χρηματοδοτούμενοι, εξυπηρετούν την εφαρμογή τού Πολιτισμικού Μαρξισμού και τής Πολιτικής Ορθότητας.

Η περίπτωση των σεξουαλικών διαστροφών και η προσπάθεια αποδόμησης των έμφυλων στερεοτύπων

……….Εκείνο που προσπάθησαν να κάνουν οι ακτιβιστές τής κινήσεως:«Δικαιώματα των Ομοφυλόφυλων», είναι να επιβάλουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι μία κατάσταση στην οποία βρίσκεται κάποιος εκ γενετής, με αποτέλεσμα να μπορεί να αναγνωρισθεί ως μειονότητα και να ενταχθεί στο νομικό πλαίσιο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

……….Γιά να το πετύχουν αυτό έχουν χρησιμοποιήσει και χρησιμοποιούν μία ολόκληρη τακτική σοφιστικής. Η ομοφυλοφιλία δεν θεωρείται πλέον ασθένεια όπως είχε δεχθεί ο Αμερικανικός Ψυχιατρικός Οργανισμός έως το 1973, αλλά υπό την πίεση των ακτιβιστών, αφαιρέθηκε η παράγραφος από τα καταστατικά τής Αμερικανικής Ενώσεως Ψυχιάτρων.

……….Στις ημέρες μας πλέον με την έννοια τής «ομοφοβίας» οι όροι αντιστρέφονται και ασθένεια είναι η άρνηση τής ομοφυλοφιλίας ή ο σκεπτικισμός απέναντι στην ομοφυλοφιλία και όχι η ομοφυλοφιλία η ίδια. Καταλήξαμε στο να ψηφιστούν νόμοι γιά γάμους των ομοφυλόφιλων. Εν όψει μάλιστα τής υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλους, ο πατέρας και η μητέρα καταργούνται ως όροι και αποκαλούνται πλέον γονέας α και γονέας β.

……….Και φτάνουμε στο 2016-2017 όπου βλέπουμε το υπουργείο (α) Παιδείας τής πρώτης φοράς αριστεράς, να εφαρμόζει επισήμως πλέον στην διαπαιδαγώγηση των ελληνοπαίδων τις μεθόδους τού πολιτιστικού μαρξισμού, αποδομώντας τον παραδοσιακό τρόπο ζωής έτσι ώστε να εκπαιδευθούν σε νέες συνήθειες και ήθη. Διαδικασίες βεβαίως οι οποίες είχαν ήδη ξεκινήσει την τελευταία 30ετία μέσω των ΜΜΕ (περιοδικών, κινηματογραφικών ταινιών, προτύπων τρόπου ζωής διασήμων «καλλιτεχνών» κλπ).

,,,,,,,,,,Τώρα όμως εντάσσεται στην σχολική εκπαίδευση ως βασικό κεφάλαιο, η ταυτότητα των φύλων και ο σεξουαλικός προσανατολισμός. Σύμφωνα με την δημόσια διαβεβαίωση τού αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας Τάσου Κουράκη σε συγκέντρωση τού 4ου Φεστιβάλ Περηφάνειας Θεσσαλονίκης τον Ιούνιο τού 2015 : «οφείλουμε να εφαρμόσουμε την αγωγή στην εκπαίδευση πάνω στη διαφορετικότητα (…) πρέπει να μάθουν τα παιδιά στα σχολεία τής χώρας ότι η διαφορετικότητα είναι πλούτος, και ότι δεν πρέπει να αισθάνονται συστολή και φόβο (…).

Παράδειγμα θετικής ερμηνευτικής και αρνητικής ερμηνευτικής

……….Τον Ιανουάριο τού 2017, ο υπουργός (α)παιδείας Κ. Γαβρόγλου, στιγμάτισε ως μη δημοκρατική (εμμέσως δηλαδή ως φασιστική) την πλειοψηφία των γονέων οι οποίοι δεν θέλησαν να παρακολουθήσουν τα παιδιά τους την εβδομάδα που με «δημοκρατικές διαδικασίες» αποφάσισε και επέβαλε η κυβέρνηση· θέμα της : «Βιολογικό και κοινωνικό φύλο, αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα, «ομοφοβία» και «τρανσφοβία» στην κοινωνία και το σχολείο»,. κ.ά.

……….Αντιθέτως, ο προκάτοχος τού υπουργού Γαβρόγλου, Ν. Φίλης, με εξ ίσου «δημοκρατικές διαδικασίες», αποφάσισε να απαγορεύσει την ομιλία τού Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικολάου ο οποίος είχε προσκληθεί από μαθητές τού 15ου Ενιαίου Λυκείου Θεσσαλονίκης, με θέμα την βιοηθική.

……….Οι μαθητές δηλαδή δεν έχουν το δικαίωμα γιά μιά ολοκληρωμένη ενημέρωση μέσα στις σχολικές τους αίθουσες. Αντιθέτως επιβάλλεται να λάβουν την μονομερή ενημέρωση που αποφάσισε το  υπουργείο και αν οι ίδιοι ή οι γονείς τους φέρουν αντιρρήσεις, τότε αυτές δεν είναι δημοκρατικές!..

……….Στις 11 Ιουλίου 2017, πραγματοποιήθηκε η πρώτη επαφή τού Κυριάκου Μητσοτάκη με τους ΛΟΑΤΚΙ έγινε σαν σήμερα, στα κεντρικά γραφεία τού κόμματος μετά από πρόσκληση τού ιδίου. Εκεί συναντήθηκε και συζήτησε με τις οργανώσεις ‘’Οικογένειες Ουράνιο Τόξο’’, ‘’Colour Youth’’,’Athens Pride’’, ‘’Thessaloniki Pride’’, ‘’Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας’’ (Ο.Λ.Κ.Ε.), ‘’Σωματείο Υποστήριξης Διεμφυλικών’’, ‘’Πολύχρωμο Σχολείο’’, και ‘’Υπερήφανοι Γονείς’’. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεσμεύτηκε γιά την υπερψήφιση επί τής αρχής τού Σχεδίου Νόμου γιά την Νομική Αναγνώριση Ταυτότητας Φύλου.

……….Επίσης δεσμεύτηκε ότι θα δημοσιευθούν επίσημα οι θέσεις τού κόμματος Νέα Δημοκρατία γιά τα ΛΟΑΤΚΙ δικαιώματα πριν από τις εκλογές. Τέλος, επεσήμανε ότι ομοφοβικές και τρανσφοβικές δηλώσεις στελεχών τής Ν.Δ. δεν θα είναι ανεκτές και θα αντιμετωπίζονται πλέον άμεσα με πειθαρχικές κυρώσεις, ενώ ταυτόχρονα δήλωσε πως θα πραγματοποιηθούν εσωτερικές εκπαιδεύσεις των στελεχών τού κόμματος σε θέματα τής ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας.


  • Σχετικό κείμενο: Η ΘΗΛΥΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΥΔΩΝ
  • Επιμέλεια κειμένου και εικόνων: Ἑλληνικὸ Ἡμερολόγιο
  • Το κείμενο εμπλούτισαν και αποσπάσματα ωριαίας απομαγνητοφωνημένης ομιλίας τού καθηγητή Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Κωνσταντίνου Ρωμανού.

……….[1] révisionniste αναθεωρητής. Στην διάλεκτο τής αριστεράς νοείται αυτός που «αναθεωρεί την κλασική μαρξιστική – λενινιστική διδασκαλία».
Copyright (©) «Ἑλληνικὸ Ἡμερολόγιο»

Αφήστε μια απάντηση